۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
تعداد بازدید: ۱۱۲۵۲۸
برخی فقط به دنبال آن هستند که هر مشکلی وجود دارد را به گردن دولت قبل بیندازند. مشخص نیست که آمده‌اند برای مردم خدمت کنند یا از دولت قبل  انتقاد کنند.
کد خبر: ۳۲۰۴۳

پایگاه خبری تحلیلی خطوط: نگاهی به صحبت‌‌های اخیر رئیس جمهور در آخرین گفت و گوی تلویزیونی نکات بسیاری را روشن می‌کند که اساسا رویکرد دولت چگونه است. مثلا اینکه رئیس جمهور جایی در صحبت‌های خود گفت« آن کسانی هم که در انتخابات 1400 رد صلاحیت شدند مطمئن باشند اگر در انتخابات حاضر بودند نیز نتیجه تغییر نمی‌کرد » نه به خاطر توانمندی آقای رئیسی بلکه بخاطر این بود که برای  بخشی از جامعه مسجل شده بود که قرار است روند دیگری در انتخابات پیش گرفته شود.

معلوم نیست دولت با چه  ادله‌ای از کاهش تورم سخن می‌گوید در حالی که افزایش قیمت‌ها به حدی است که شرایط را برای مردم بسیار سخت کرده است. فقط کافی است که سری به بازار بزنید و کالاهای مصرفی و از قیمت مایحتاج روزانه مردم مثل نان، پنیر یا مرغ آگاه شوید. آن زمان است که می‌توان نسبت به صحبت‌های مسئولان در خصوص تورم و شرایط اقتصادی مردم نگاه واقع بینانه‌تری داشت. نگاهی به قیمت گوشت و مرغ نشان می‌دهد که برخی مسئولان گویا در فضا نیستند که مردم با چه مشکلاتی مواجه‌اند. برخی فقط به دنبال آن هستند که هر مشکلی وجود دارد را به گردن دولت قبل بیندازند. مشخص نیست که آمده‌اند برای مردم خدمت کنند یا از دولت قبل  انتقاد کنند.

می‌گویند که دولت قبل باید مسکن می‌ساخت و ما گفتیم سالی یک میلیون نیاز است. آقای اسلامی که اکنون معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی است در دولت قبل وزیر راه شهر سازی بود که در آن دولت گفته بود در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیشتر از دولت احمدی نژاد و بیش از یک میلیون خانه ساخته شده است. از طرفی اگر آن دولت نساخته این دولت که وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال داده باید به وعده خود عمل کند.

آرمان ملی/غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس

برچسب ها: جعفرزاده ایمن‌آبادی #دولت سیزدهم #تولید مسکن ساخت مسکن‌ #تورم #نرخ تورم افزایش تورم
ارسال نظر
آخرین اخبار